Retourneren & Retourvoorwaarden

Inklapbare content

Consument - Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • De retourmelding vind niet later plaats dan 14 dagen na de leverdatum
  • De te retourneren artikelen zijn niet opengemaakt
  • De te retourneren artikelen zijn niet beschadigd na levering

Hoe meld ik mijn bestelling retour?

Bestelde labels retourneren kan via deze link.

Als dit niet lukt, kunt u altijd mailen naar info@labelsupply.nl of de contactpagina bezoeken. Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer om het process zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wat is de retourprocedure?

Na het aanmelden van uw retour via de hierboven genoemde mogelijkheden dient u de bestelling in te pakken en terug te sturen naar ons retouradres:

LabelSupply
Rosmolen 2
6229PH, Maastricht
Nederland

Zodra wij de bestelling hebben ontvangen streven wij ernaar de retour binnen 3 werkdagen te verwerken.

De retourkosten zijn voor de klant. De te retourneren artikelen mogen retour gestuurd worden met een vervoerder naar keuze.

Zakelijke klant - Wat zijn de retourvoorwaarden?

Bent u ontevreden over uw bestelling? Dat kan natuurlijk gebeuren.

Bij LabelSupply stellen we tevredenheid van onze klanten hoog in het vaandel. Mocht de geleverde bestelling toch niet aan uw wensen voldoen, schroom dan niet om onze klantenservice te bereiken via info@labelsupply.nl.