FAQ

Bekijk hier de meest gestelde vragen, indien er nog onduidelijkheden zijn, mail dan naar info@labelsupply.nl of ga naar de contactpagina. Wij streven ernaar om vragen binnen één werkdag te beantwoorden.

Bestellen

Om een offerte aan te vragen bij een grote bestelling, kunt u het beste contact opnemen via de offerte-pagina. Gelieve hierbij het volgende aan te geven:

  • Artikelnummer(s)
  • Gewenst aantal stuks
  • Afleveradres

Bij bestellingen met een waarde van boven de €50 worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen onder de €50 wordt €4,95 aan verzendkosten gerekend.

Betaling

Wij accepteren betalingen via:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Creditcard

Verzending & Retourneren

Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 geplaatst zijn, worden de volgende werkdag geleverd. Bestellingen die tussen vrijdag 14:00 en zondag 23:59 worden geplaatst, zullen dinsdag geleverd worden. Is een specifieke levedatum echter gewenst of noodzakelijk? Neem dan na het bestellen contact met ons op per telefoon of e-mail om de gewenste leverdatum door te geven. Vergeet hierbij niet uw bestelnummer te vermelden.

Na het afrekenen ontvangt u van ons een Track & Trace code waarmee de bestelling gevolgd kan worden. Indien de T&T niet werkt, vragen wij u vriendelijk contact op te nemen via de contact-pagina. Ook is het mogelijk een account op de website aan te maken en via het klantportaal uw zendingen te volgen.

Momenteel versturen wij naar Nederland & België.

Het retourneren van zakelijke bestellingen is helaas niet mogelijk. Heeft u een klacht over uw geleverde item(s), neem dan vooral contact op. Wij zoeken graag samen naar een oplossing!